Jaarvergadering 2023

Op 28 december j.l. hebben we onze jaarvergadering gehad. Op deze jaarvergadering is Toon Jenniskens benoemd tot ere-lid van SV Leunen. Dit voor al zijn verdiensten voor de vereniging.

Tervens werden op deze jaarvergadering een aantal jubilarissen gehuldigd, dit waren:
- 60 jaar lid: Mart Kusters, Jos Kusters, Jan Gielens, Carel Jeuken, Ben van Lierop, Hay Litjens, Joep Hendrickx en Pieter Lucassen. Jac Litjens had zich afgemeld.
- 50 jaar lid: Toon Jenniskens, Math Meijers, John Meijers, Maarten Claessens, Jos Drabbels Sjaak Weijs en Piet Litjens (55 jaar).
- 40 jaar lid: Henri Rongen, Joris van Lierop, Eric Holtackers, John Litjens, Martijn Mertens, Twan Willems en Richard Janssen
- 25 jaar lid: Geert Hendrickx en Tom Loonen

Verder was er een zilveren clubspeld voor, Jan Gielens, Hay LItjens, Piet Litjens, Guido Voncken, Vivian Cornelissen, Nicole Derikx en Wil Loenen.
Toon Jenniskens, Mart Kusters, Sjaak Weijs, Joep Hendrickx en Pieter Lucassen ontvingen de gouden clubspeld.

Klik hier voor de foto's.