Invoering VOG bij SV Leunen

Het bestuur van SV Leunen heeft besloten om vanaf seizoen 2022-2023 de VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) in te voeren voor iedereen die in aanraking komt met minderjarigen bij SV Leunen.
Het is belangrijk dat iedereen en vooral minderjarigen en kwetsbare groepen, in een veilige omgeving kan sporten. Als sportvereniging is het onze taak om voor die veilige omgeving te zorgen. Het hebben van een VOG door iedere vrijwilliger/medewerker die met minderjarigen werkt, is één van de mogelijke manieren om voor zo’n omgeving te zorgen.

Voor het invoeren van de VOG hebben we een VOG-protocol opgesteld dat is te raadplegen via deze link. Voor alle VOG-aanvragen hebben we een planning opgesteld en die is te raadplegen via deze link.

Bestuur SV Leunen