Nieuwe voorzitter Lucien Peeters gekozen

Op de jaarvergadering van 4 oktober j.l. is Lucien Peeters verkozen tot nieuwe voorzitter van SV Leunen. Hij volgt hiermee oud-voorzitter Rob Hendrix op die reeds af was getreden in 2019.
Lucien is geen onbekende voor onze vereniging. Hij is al vele jaren lid, heeft zelf gevoetbalt en heeft in het verleden ook diverse andere vrijwilligersfuncties bij de jeugd bekleed.

2757

Verder werden op de jaarvergadering de jubilarissen van 2020 en 2021 in het zonnetje gezet. Dat waren:
51 jaar lid: Bert Claessens, Rob Hendrix, Theo Loenen, Jan van Ool en Hay Willems
50 jaar lid: Theo Litjens
41 jaar lid: Twan Martens
40 jaar lid: Bart Baken, Piet Janssen en Ben Nelissen
27 jaar lid: Frank Marcellis
26 jaar lid: Mike Leenders, Rik Janssen, Stefan Loenen, Huub Lucassen, Tonny Theunis en Geert Thijssen
25 jaar lid: Roy Loonen en Frank Weijs

Theo Loenen, Hans Peeters en Rob Vullings (laatste gestopt als vrijwilliger) ontvingen voor de vele verdiensten voor de club de gouden verenigingsspeld.
Gerrit Keijsers werd bedankt omdat hij vele jaren scheidsrechter is geweest en nu geheel gestopt is.
Ook Will Butcher werd in het zonnetje gezet nadat hij vele jaren als jeugdleider/-trainer heeft gefungeerd.

Voor de foto's klik hier.