Jaarverslag SV Leunen 2020-2021

4 freek thoone SV Leunen BEDANKT! 2 jaar geleden begon ik aan mijn eerste trainersklus bij mijn eigen clubje SV Leunen. Hoe anders dan ik me het had voorgesteld is het uiteindelijk geworden. Ik had gehoopt en me als doel gesteld om Leunen terug te brengen naar de 4e klasse, maar helaas heeft corona roet in het eten gegooid. Ondanks dat ik veel vertrouwen had dat we deze doelstelling hadden kunnen bereiken heeft het niet zo mogen zijn. Ondanks dat ik als hoofdtrainer van SV Leunen niet heb kunnen doen waar ik daadwerkelijk voor aangenomen was, heb ik denk ik toch nog een bijdrage kunnen leveren aan de missie van de club “plezier en prestatie gaan prima samen”. Vanaf dat de competities werden stilgelegd heb ik iedere zaterdag met veel betrokken leiders en trainers onderlinge 4:4 competities gedraaid. Het plezier in het voetbal en presteren om repen chocolade te winnen straalde er week in week uit vanaf. Prachtig om het enthousiasme van de spelers te zien en de waardering voor de tijd die je erin stopt terug te horen van de ouders. Namens mij bedankt aan alle leiders/trainers die zowel in goed als slecht weer wekelijks hebben geholpen om deze 4:4 toernooitjes mogelijk te maken. Ook wil ik graag de selectiespelers bedanken voor hun inzet in de afgelopen 2 seizoenen. De gemiddelde trainingsopkomst van 20+ spelers per training laten zien dat jullie altijd met plezier zijn komen trainen. Aan inzet zowel op trainingen als wedstrijden geen enkel gebrek. Ook de staf die me afgelopen 2 jaar heeft bijgestaan ontzettend bedankt. Jullie hebben er voor gezorgd dat ik me als hoofdtrainer met het voetballen bezig kon houden en wist dat alle randzaken geregeld werden. Als laatste bedankt aan de vereniging SV Leunen.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzcwMzg=